25 травня у кімнаті депутатів Гадяцької районної ради відбулося засідання конкурсної комісії для проведення конкурсного відбору на заміщення вакантної посади директора КНП «Гадяцька ЦРЛ» Гадяцької районної ради, на якому затверджено текст оголошення про проведення конкурсу.

ІНФОРМАЦІЯ

про оголошення конкурсу на зайняття вакантної  посади директора комунального некомерційного підприємства  «Гадяцька центральна районна лікарня» Гадяцької районної ради

 

ПРАВОВІ ПІДСТАВИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ: ч.9 ст.16 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 №1094 «Про затвердження  Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я» (зі змінами),  Положення про порядок призначення на посаду та звільнення з посади керівників підприємств (установ, організацій, закладів), які належать до спільної власності територіальних громад Гадяцького району, укладення та розірвання з ними контрактів (із змінами), затвердженого рішенням дев’ятнадцятої сесії районної ради сьомого скликання від 24.02.2017 року, розпорядження голови районної ради «Про оголошення конкурсного відбору на заміщення вакантної посади директора КНП «Гадяцька ЦРЛ» Гадяцької районної ради»  №18-р від 22.05.2020.

НАЗВА УСТАНОВИ: комунальне некомерційне підприємство  «Гадяцька центральна районна лікарня» Гадяцької районної ради.

МІСЦЕ ЗНАХОДЖЕННЯ: вул. Лохвицька, 1, м. Гадяч, 37300.

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ: код КВЕД 86.10 Діяльність лікарняних закладів.

Основною метою підприємства є забезпечення медичного обслуговування населення шляхом надання йому медичних послуг у порядку та обсязі, встановленому законодавством України.

Із СТАТУТОМ та структурою КНП «Гадяцька ЦРЛ» Гадяцької районної ради можна ознайомитися за посиланням http://hadiach-rajon-vlada.org.ua/index.php/rajonna-rada/proekti-rishen-chergovoji-sesiji-rajonnoji-radi/4532-pro-vnesennya-zmin-do-statutu-knp-gadyatska-tsentralna-rajonna-likarnya-gadyatskoji-rajonnoji-radi-ta-zatverdzhennya-jogo-v-novij-redaktsiji

КОШТОРИСНІ ПРИЗНАЧЕННЯ для фінансового забезпечення діяльності закладу КНП «Гадяцька ЦРЛ» на 2020 рік складають: кошти НСЗУ - 49907525 грн 02 коп; кошти місцевого бюджету - 14241488,00 грн.

НАЗВА ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ: директор комунального некомерційного підприємства КНП «Гадяцька ЦРЛ».

ТЕРМІН ДІЇ ТРУДОВОГО КОНТРАКТУ: 3 роки.

КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ: вища освіта ІІ рівня за ступенем магістра спеціальності галузі знань «Управління та адміністрування» або «Публічне управління та адміністрування» або «Право» або «Соціальні та поведінкові науки» або «Гуманітарні науки» або «Охорона здоров’я» та спеціалізацією «Організація і управління охороною здоров’я». Стаж роботи на керівних посадах 5 років.

ПОВИНЕН ЗНАТИ: Конституцію України, закони, постанови, укази, розпорядження, рішення та інші нормативно-правові акти органів державної влади і місцевого самоврядування, які регулюють порядок діяльності закладу охорони здоров'я; профіль, спеціалізацію й особливості структури закладу охорони здоров'я; податкове та екологічне законодавство; перспективи, вітчизняні і світові тенденції технологічного, технічного, економічного і соціального розвитку галузі і закладу охорони здоров'я; можливості ефективного використання виробничих потужностей, наявних технологічних процесів, їх реструктуризації або заміни; кадрові ресурси закладу охорони здоров'я; порядок розроблення і затвердження бізнес-планів, фінансових планів (у разі необхідності) та програм виробничо-господарської діяльності; ринкові методи господарювання та управління; кон'юнктуру ринку; порядок з укладення і виконання господарських та фінансових договорів, галузевих тарифних угод, колективних договорів та регулювання соціально-трудових відносин; основи економіки, менеджменту, маркетингу, організацію виробництва, праці та управління; етику ділового спілкування та ведення переговорів; трудове законодавство, технології інформаційного забезпечення управління, форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; сучасні засоби комунікацій та зв'язку; методику визначення потреби в лікарських засобах, медичних виробах, обладнанні; специфіку менеджменту і маркетингу в галузі охорони здоров’я.

УМОВИ ОПЛАТИ ПРАЦІ: За виконання обов’язків, передбачених контрактом, керівникові закладу нараховується заробітна плата відповідно до умов оплати праці працівників закладів охорони здоров’я, встановлених чинним законодавством України у межах кошторису витрат і видатків закладу, відповідно до виділених бюджетних асигнувань та згідно із штатним розписом.
Встановлення розміру премії здійснюється у розмірі 50% посадового окладу у межах кошторису витрат і видатків закладу, за погодженням засновника та Спостережної ради.

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, що подаються на  участь у конкурсі:

- заява про участь у конкурсі за формою, згідно з додатком 1;

- резюме у довільній формі;

- біографічна довідка;

- особовий листок з обліку кадрів (типова форма додається);

- копії документів про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам, а також копію трудової книжки;

- копія паспорта, що засвідчується особистим підписом;

- підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік;

- згода на обробку персональних даних за формою, згідно з додатком 2;

- попередження стосовно встановлених Законом України «Про запобігання корупції» вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду за формою, згідно з додатком 3;

- заява про відсутність у діях особи конфлікту інтересів за формою, згідно з додатком 4;

- довідка МВС про відсутність судимості;

- дві фотографії розміром 6Х4 см;

- медичні довідки про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами, затвердженими МОЗ;

- конкурсна пропозиція обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі, в якій передбачається: план реформування закладу протягом одного року та на середньострокову перспективу; пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку закладу; пропозиції щодо очікування динаміки поліпшення основних показників діяльності закладу; пропозиції щодо впровадження сучасних методів діагностики та лікування; заходи з виконання завдань закладу і результати можливих ризиків, пропозиції з поліпшення економічних та фінансових показників закладу, підвищення ефективності його діяльності.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.

СТРОК І МІСЦЕ ПРИЙНЯТТЯ ДОКУМЕНТІВ:

Прийняття заяв і доданих до них документів від претендентів на участь у конкурсі здійснюється протягом 14  календарних днів після дати оприлюднення оголошення про проведення конкурсу на офіційному сайті Гадяцької районної ради. Кінцевий термін прийняття заяв 08.06.2020 до 17.00.

Документи приймаються за адресою: вул. Гетьманська, 18, м. Гадяч, 37300, відділ управління майном Гадяцької районної ради.

Телефон для довідок та електронна адреса: (05354) 3-33-29; 2-06-94, Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

 

Додаток 1

Голові конкурсної комісії

Нікітенку Володимиру Павловичу

 

____________________________________,

(прізвище, ім’я та по батькові претендента)

який (яка) проживає за адресою: ____________________________________

____________________________________,

____________________________________

(номер контактного телефону)

e-mail _________________@ ___________

                 (заповнюється друкованими літерами)

ЗАЯВА

Прошу допустити мене до участі в конкурсі на зайняття посади      

______________________________________________________________

______________________________________________________________

______________________________________________________________

______________________________________________________________

(найменування посади та зазначення мотивів для зайняття посади)

 

Підтверджую достовірність інформації у поданих мною документах.

Інформацію про проведення конкурсу прошу повідомляти мені шляхом (проставляється позначка “+” навпроти одного із запропонованих способів):

□ надсилання листа на зазначену адресу;

□ надсилання електронного листа на зазначену електронну адресу;

□ телефонного дзвінка за номером ___________________________;

□ _______________________________________________________.

(в інший доступний спосіб)*

 

___ __________ 20___ р.                               ___________________

      (підпис)

 

* У разі неможливості передачі інформації в обраний спосіб повідомлення надсилається на адресу зазначеної у цій заяві електронної пошти.

 

Додаток 2

ЗГОДА
на обробку персональних даних

 

Я, _________________________________________________________,

(прізвище, ім’я, по батькові)

народився _____ ________________ 19__ р., документ, що посвідчує особу
(серія ___ № ________), виданий ____________________________________

________________________________________________________________,

відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” (далі — Закон) даю згоду на:

обробку моїх персональних даних з первинних джерел у такому обсязі: відомості про освіту, професію, спеціальність та кваліфікацію, трудову діяльність, науковий ступінь, вчене звання, паспортні дані, дані про зареєстроване або фактичне місце проживання, біографічні дані, номери телефонів, дані про мою участь у міжнародних та європейських проектах;

використання персональних даних, що передбачає дії володільця персональних даних щодо їх обробки, в тому числі використання персональних даних відповідно до їх професійних чи службових або трудових обов’язків, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права на обробку персональних даних іншим суб’єктам відносин, пов’язаних із персональними даними (стаття 10 Закону);

поширення персональних даних, що передбачає дії володільця персональних даних щодо передачі відомостей про фізичну особу (стаття 14 Закону);

доступ до персональних даних третіх осіб, що визначає дії володільця персональних даних у разі отримання запиту від третьої особи щодо доступу до персональних даних, доступ суб’єкта персональних даних до відомостей про себе (стаття 16 Закону).

Зобов’язуюся в разі зміни моїх персональних даних подати у найкоротший строк уточнену достовірну інформацію та оригінали відповідних документів для оновлення моїх персональних даних.

 

______ ______________20___ р.                                       __________________

 (підпис)

 

Додаток 3

 

ПОПЕРЕДЖЕННЯ
про вимоги та обмеження, встановлені Законом України
“Про запобігання корупції”

 

Про вимоги та обмеження, встановлені Законом України “Про запобігання корупції”, попереджений (попереджена).

 

 

 

____ __________20___ р.      ________________     ___________________
                                                       (підпис)                                      (прізвище, та ініціали)

 

Додаток 4

ЗАЯВА*
про відсутність конфлікту інтересів

 

Прізвище, ім’я, по батькові

Місце роботи

Номер контактного телефону

Електронна адреса

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

 

1. Чи наявні  поточні інвестиції, вкладені Вами у суб’єкти господарювання, що можуть мати інтерес стосовно посади (найменування посади), зокрема прямі чи опосередковані інвестиції (наприклад, до холдингової компанії), крім інвестицій до інвестиційних фондів, недержавного пенсійного фонду та інших подібних інвестицій, які не контролюються Вами:

 

1)    акції, облігації та інші цінні папери?

_____________________________________________

_____________________________________________

так**  ні 

2)    комерційні підприємницькі інтереси (наприклад, спільне підприємство, партнерство)?                  

_____________________________________________

_____________________________________________

        

так**  ні 

2. Чи є Ви власником прав інтелектуальної власності, які можуть бути розширені або звужені за результатами роботи (назва посади), на:

 

1)    патенти, знаки на товари та послуги, авторські права (включаючи заявки, що розглядаються)?

_____________________________________________

_____________________________________________

        

так**  ні 

2)    запатентоване ноу-хау?

_____________________________________________

_____________________________________________

так**  ні 

3. Чи проводили Ви протягом останніх чотирьох років експертну оцінку, пов’язану з державною реєстрацією, клінічними/доклінічними випробуваннями (дослідженнями) лікарських засобів, що може стосуватися посади (назва посади)?

_____________________________________________

_____________________________________________

        

так**  ні 

4. Чи перебували Ви протягом останніх чотирьох років на посаді, на якій Ви представляли або захищали інтереси, які можуть бути пов’язані з посадою (назва посади)?

_____________________________________________

_____________________________________________

        

так**  ні 

5. Чи отримували Ви будь-які платежі (крім компенсації оплати за проїзд) або гонорари за публічні виступи/ публікації, що можуть стосуватися  посади (назва посади)?

_____________________________________________

_____________________________________________

        

так**  ні 

6. Чи наявні інші обставини, в тому числі пов’язані з приватним інтересом Ваших близьких осіб, що можуть сприйматися як вплив на Вашу об’єктивність та незалежність?

_____________________________________________

_____________________________________________

        

так**  ні 

     

Зазначаю, що ця заява правдива і містить повну інформацію.

Погоджуюся на оприлюднення зазначеної у цій заяві інформації на офіційному веб-сайті органу управління.

 

____  _______ 20___ р.                                                       ________________

                                                                                              (підпис)

* У цій заяві зазначаються обставини, що можуть становити приватний інтерес у сфері, в якій претендент на посаду планує виконувати свої службові обов’язки, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття ним рішень або на вчинення чи невчинення дій під час виконання повноважень.

До приватного інтересу належать фінансовий, професійний чи інший інтерес, а також інтерес, який може вплинути на результати такої роботи.

Також зазначається про такий інтерес близьких осіб претендента на посаду (осіб, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом і мають взаємні права та обов’язки із претендентом (крім осіб, взаємні права та обов’язки яких із суб’єктом не мають характеру сімейних), у тому числі осіб, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі, а також незалежно від зазначених умов — чоловіка, дружини, батька, матері, вітчима, мачухи, сина, дочки, пасинка, падчерки, рідного брата, рідної сестри, діда, баби, прадіда, прабаби, внука, внучки, правнука, правнучки, зятя, невістки, тестя, тещі, свекра, свекрухи, усиновлювача чи усиновленого, опікуна чи піклувальника, особи, яка перебуває під опікою або піклуванням претендента) та у разі наявності інших осіб, з якими претендент на посаду має важливі спільні інтереси та які можуть бути сприйняті як втручання в його діяльність (наприклад, роботодавця, співробітників тощо).

Відповідь “так” на поставлені питання не має наслідком необрання на посаду.

** У разі проставлення позначки “+” навпроти відповіді “так” дайте пояснення у таблиці.